Rådgivning og kundeservice | +45 52 22 95 96 | kontakt@vuffeli.dk | Alle hverdage: 9.00 - 15.00

Fri adgang til ekspertrådgivning

Fri adgang til ekspertrådgivning

Mest stillede spørgsmål

  1. 1.

    Er jeg bundet til et medlemskab?

  2. 2.

    Hvad er prisen på foderet?

  3. 3.

    Afsendes foderet automatisk?

  4. 4.

    Hvad indeholder foderet?

  5. 5.

    Hvordan logger jeg ind på min brugerprofil?

Er jeg bundet til et medlemskab?

Hos Vuffeli er der absolut ingen binding. Som medlem hos os har du fuld fleksibilitet, og derfor kan du altid tilpasse dit medlemskab inde på din brugerprofil. Her kan du også nemt ændre datoen for din næste forsendelse.

Har du spørgsmål eller brug for hjælp, så ring eller skriv endelig til vores kundeservice, så vi kan finde den bedste løsning for dig og din hund. 

 

Hvis du ikke vælger at opsige dit medlemskab i prøveperioden, vil du automatisk være medlem hos Vuffeli og modtage foder efter behov. Ønsker du ikke at modtage foder, kan du til enhver tid uskyde din næstse forsendelse eller opsige dit medlemskab.

 

Hvad er prisen på foderet?

Du kan se din hunds foderplan og prisen på foderet, når du tager fodertesten på vores hjemmeside. Er du allerede medlem, har du fuldt overblik på din brugerprofil.

 

Prisen på foderet afhænger af, hvilken foderblanding din hund får, og hvor meget foder din hund får at spise. På baggrund af din hunds profil udvælger vi en foderblanding og skræddersyr en foderplan, som passer til netop din hunds behov. Vi leverer løbende foder til din dør, når du har brug for det. Derfor betaler du pr. levering ikke pr. måned.

 

Som medlem hos Vuffeli har du fuld fleksibilitet. Du kan derfor til enhver tid ændre din næste forsendelsesdato og tilpasse dit medlemskab til dig og din hunds hverdag. Vi har ingen binding.


Afsendes foderet automatisk?

For at gøre det nemt for dig, leverer vi hundemad direkte til din dør, når dig og din hund er ved at løbe tør. Vi sender dig en mail i god tid, så du ved, hvornår din næste forsendelse er planlagt. Du kan også se din næste forsendelsesdato inde på din brugerprofil. Her kan du også altid udskyde eller fremskynde din næste forsendelse til en dato, der passer dig.

Du kan maksimalt udskyde din næste forsendelse 3 måneder; men du kan udskyde den lige så mange gange, du har lyst. Du har fuld kontrol.

Hvis du har brug for hjælp til at ændre din næste forsendelsesdato eller tilpasse dit medlemskab, så kontakt endelig vores kundeservice.



Hvad indeholder foderet?

I vuffeli har vi foderblandinger med forskellige protein- og kulhydratkilder. 

Vores foderblandinger indeholder blandt andet kylling, hvid fisk, sild, laks og tun. 

Derudover tilbyder vi både kornfrit foder og foder med korn. Vores kornfri foderblandinger indeholder kartofler eller søde kartofler, og vores foderblandinger med korn indeholder hvide eller brune ris.



Hvordan logger jeg ind på min brugerprofil?

Lige så snart din prøvepakke bliver sendt afsted fra vores lager, modtager du en e-mail fra os med et link, som du skal bruge til at oprette din adgangskode til din brugerprofil. I det øjeblik du har oprettet din adgangskode, får du adgang til din brugerprofil. Her har du fuldt overblik over dit medlemskab og kan tilpasse det til dig og din hunds hverdag.

 

Du logger ind på din brugerprofil via vores hjemmeside. Knappen “log in” findes øverst i højre hjørne.

 

Oplever du udfordringer med at logge ind på din brugerprofil? Så kontakt os endelig.

 

Kontakt os

Har du brug for personlig hjælp, så send os en besked via kontaktformularen herunder.

1. Mit spørgsmål drejer sig om

Gør som 10.000 andre danskere

start fodertesten