GÅ TIL PRØVEPAKKE

Vuffeli handelsbetingelser

Hjerteligt velkommen hos Vuffeli

Tak fordi du har valgt Vuffeli. Under handelsbetingelser finder du et overblik over vilkår og betingelser, når du er handler hos os.
Hos Vuffeli er det vigtigt, at vores medlemmer får en god oplevelse. Vi har derfor stor fokus på kundetilfredshed, så hvis der er noget du er i tvivl om, kan du altid kontakte os på kontakt@vuffeli.dk eller ringe på 52 22 95 96 i tidsrummet 9-12 i hverdagene.

Generelle oplysninger

Vuffeli ApS
Sankt Peders Stræde 45, 3. Sal.
CVR: 39250373
+45 52 22 95 96
kontakt@vuffeli.dk

Abonnementsbetingelser

Når du bestiller din prøvepakke hos Vuffeli accepterer du samtidig vores abonnementsbetingelser. Efter prøveperioden på 14 dage overgår du automatisk til vores medlemskab, hvor du modtager foder lige efter dit behov. 
Det oplyste beløb for dit medlemskab bliver hævet på dagen hvor din ordre går igennem og bliver afsendt fra vores lager. Du kan til enhver tid se og tilpasse din foderplan samt fremtidige leveringer på din brugerprofil på www.vuffeli.dk

Du vil altid modtage en e-mail forud for dine forsendelser, og du har desuden altid mulighed for at tilpasse dine forsendelser hvis det måtte være nødvendigt - dette gøres via din brugerprofil på www.vuffeli.dk.  
Hos Vuffeli er der ingen binding og altid fuld fleksibilitet.

Betaling

Vuffeli har en samarbejdsaftale med Stripe (betalingsservice) hvortil dine kortoplysninger bliver sendt i krypteret format (SSL).
Det er kun du og Stripe som kan læse informationerne og der er således ingen andre der ser eller opbevarer oplysningerne.
Ved køb med kreditkort trækkes beløbet fra din konto, når varen afsendes fra vores lager.
Vi modtager Visa, Visadankort, American Express og Mastercard.
Vi tager ikke kortgebyr.

Hvornår trækker vi pengene?

Vi trækker betalingen for din medlemspakke på dagen hvor din ordre går igennem, og hvor vi afsender din pakke. Går din ordre igennem i weekenden eller på en helligdag, afsendes din pakke på førstkommende hverdag.

Begrænsning på én gratis prøvepakke pr. medlem

Det er kun muligt at tilmelde sig ét medlemskab, med én gratis prøvepakke til hvert medlem. Hvis du har flere hunde tilbyder vi 50% rabat på din 2. og 3. prøvepakke i forhold til medlemsprisen. Efter den 3. prøvepakke betales fuld medlemspris.

Levering

Bestiller du inden kl. 11:00 sender vi din pakke samme dag (med undtagelse af weekender og helligdage).
Bestiller du efter kl. 11:00 sender vi din pakke den næstkommende hverdag.
Levering tager 1-2 hverdage og du modtager en email, så snart din forsendelse forlader vores lager.
Vuffeli leverer altid direkte til din dør. På den måde slipper du for at slæbe tunge fodersække hjem. Pakkerne leveres med GLS i hverdagene, og du kan altid få stillet din pakke et ønsket sted på din bopæl i tilfælde af, at du ikke måtte være hjemme på leveringstidspunktet.

Medlemskab

Du kan til enhver tid Hvis du af den ene eller anden årsag ikke ønsker modtagelse af en medlemspakke, skal afmelding af pakken ske senest 24 timer før ordren gennemføres. 

Kvittering

Når vi afsender din pakke, modtager du altid en ordrebekræftelse på email.

Udløb samt skift af kreditkort

Hvis du skifter kreditkort eller dit kreditkort udløber, skal du huske at opdatere dine kortoplysninger på din brugerprofil på www.vuffeli.dk. Skulle du glemme det, vil vi gøre dig opmærksom på det via email.

Opsigelse

Der er ingen bindingsperiode på vores medlemskab, dog skal opsigelse ske senest dagen før, vi afsender din næste medlemspakke.
For at opsige skal du blot logge ind på din profil og vælge "ret medlemskab". Herefter skal du klikke "Opsig".
Alternativt kan du nemt tilpasse din næste forsendelse eller vælge at springe en enkelt levering over.
Hvis du har spørgsmål eller udfordringer, er du altid velkommen til at skrive til vores support på kontakt@vuffeli.dk.   

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@vuffeli.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen retur til os.

Du kan returnere pakken med de uåbnede sække til os gennem disse trin: 

  1. Opret en pakkelabel her: Vuffeli Returportal - du skal bruge din mail og ordrenummer
  2. Aflever pakken i en GLS pakkeshop
  3. Pengene refunderes automatisk inden for 14 dage af pakkens ankomst på lageret.

Fragtomkostningerne fratrækkes pakkens værdi ved ankomst på lageret. Det er dig, der hæfter for omkostningerne, hvis der opstår en skade under transporten.

Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler kan ikke fortrydes: 
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Vuffeli Logistik
Oliefabriksvej 29-43
2770, Kastrup
Danmark

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Reklamation

Ved levering af varer har du reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os venligst inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Varen sendes til:

Vuffeli Logistik
Oliefabriksvej 29-43
2770, Kastrup
Danmark

Træk på dit kort

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort.
Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 
Personoplysningerne registreres hos Vuffeli ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder derudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 
Den dataansvarlige på vuffeli.dk er Vuffeli ApS
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@vuffeli.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail: kontakt@vuffeli.dk  Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - https://ec.europa.eu/odr  

Links:

Forbrugerstyrelsen www.forbruger.dk
Forbrugerrådet www.forbrugerraadet.dk
Forbrugerinformation www.forbruger.dk
Foreningen for dansk internethandel www.fdih.dk