GÅ TIL PRØVEPAKKE

Vuffeli handelsbetingelser

Hjerteligt velkommen hos Vuffeli

 

Tak fordi du har valgt Vuffeli. Under handelsbetingelser finder du et overblik over vilkår og betingelser når du er handler hos os.

Hos Vuffeli er det vigtigt, at vores medlemmer får en god oplevelse. Vi har derfor stor fokus på kundetilfredshed, så hvis der er noget du er i tvivl om, kan du altid kontakte os på kontakt@vuffeli.dk eller ringe på 52 22 95 96 i tidsrummet 9-12 i hverdagene.

 

Abonnementsbetingelser

Når du bestiller din prøvepakke hos Vuffeli accepterer du samtidig vores abonnementsbetingelser. Efter prøveperioden på 14 dage overgår du automatisk til vores medlemskab, hvor du modtager foder lige efter dit behov. 

Det oplyste beløb for dit medlemskab bliver hævet på dagen hvor din ordre går igennem og bliver afsendt fra vores lager. Du kan til enhver tid se og tilpasse din foderplan samt fremtidige leveringer på din brugerprofil på www.vuffeli.dk

Du vil altid modtage en e-mail forud for dine forsendelser, og du har desuden altid mulighed for at tilpasse dine forsendelser hvis det måtte være nødvendigt - dette gøres via din brugerprofil på www.vuffeli.dk.  

Hos Vuffeli er der ingen binding og altid fuld fleksibilitet.

 

Levering

Bestiller du inden kl. 11:00 sender vi din pakke samme dag (med undtagelse af weekender og helligdage).

Bestiller du efter kl. 11:00 sender vi din pakke den næstkommende hverdag.

Levering tager 1-2 hverdage og du modtager en email, så snart din forsendelse forlader vores lager.

Vuffeli leverer altid direkte til din dør. På den måde slipper du for at slæbe tunge fodersække hjem. Pakkerne leveres med GLS i hverdagene, og du kan altid få stillet din pakke et ønsket sted på din bopæl i tilfælde af, at du ikke måtte være hjemme på leveringstidspunktet.

 

Betaling

Vuffeli har en samarbejdsaftale med Stripe (betalingsservice) hvortil dine kortoplysninger bliver sendt i krypteret format (SSL).

Det er kun du og Stripe som kan læse informationerne og der er således ingen andre der ser eller opbevarer oplysningerne.

Ved køb med kreditkort trækkes beløbet fra din konto, når varen afsendes fra vores lager.

Vi modtager Visa, Visadankort, American Express og Mastercard.

 

Hvornår trækker vi pengene?

Vi trækker betalingen for din medlemspakke på dagen hvor din ordre går igennem, og hvor vi afsender din pakke. Går din ordre igennem i weekenden eller på en helligdag, afsendes din pakke på førstkommende hverdag.

 

Begrænsning på én prøvepakke pr. medlem

Det er kun muligt at tilmelde sig ét medlemskab, med én gratis prøvepakke til hvert medlem. Hvis du har flere hunde tilbyder vi 50% rabat på din 2. prøvepakke i forhold til medlemsprisen, og 25% for din 3. prøvepakke. Efter den 3. prøvepakke betales fuld medlemspris.

 

Kvittering

Når vi afsender din pakke, modtager du altid en bekræftelse på email.

 

Udløb samt skift af kreditkort

Hvis du skifter kreditkort eller dit kreditkort udløber, skal du huske at opdatere dine kortoplysninger på din brugerprofil på www.vuffeli.dk. Skulle du glemme det, vil vi gøre dig opmærksom på det via email.

 

Opsigelse

Der er ingen bindingsperiode på vores medlemskab, dog skal opsigelse ske senest dagen før, vi afsender din næste medlemspakke.

For at opsige skal du blot logge ind på din profil og vælge "ret medlemskab". Herefter skal du klikke "Opsig".

Alternativt kan du nemt tilpasse din næste forsendelse eller vælge at springe en enkelt levering over.

Hvis du har spørgsmål eller udfordringer, er du altid velkommen til at skrive til vores support på kontakt@vuffeli.dk.



Reklamation

Reklamation skal ske indenfor rimelig tid efter modtagelse af din pakke.

Køber er forpligtet til at undersøge varen snarest muligt efter modtagelsen.

 

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du modtager din bestilling og herefter yderligere 14 dage til at returnere varen.


Ved benyttelse af fortrydelsesretten er det en forudsætning at:

-       Varen er uåbnet. Varen sendes forsvarligt retur for egen regning.

-       Du husker at kontakte vores support på kontakt@vuffeli.dk før du sender varen retur, da behandlingen af din retursag ellers kan blive forsinket.


Pengene tilbagebetales til det kort du benyttede ved betaling. Du vil modtage pengene på din konto indenfor 5-10 arbejdsdage.

Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, modtages ikke. Du bør sende varen forsvarligt emballeret – sammen med en kopi af fakturaen og skrive tydeligt, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten. Vi anbefaler, at du sender varen retur med GLS. Skriv desuden venligst at du ønsker refundering.

Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (og til private).

      

Ansvarsfraskrivelse og garanti

Vuffeli er ikke erstatningsansvarlig for direkte eller indirekte tab som følge af, at de bestilte varer kommer for sent frem til køber, eller de bestilte varer lider af mangler, når forsinkelsen eller manglerne skyldes købers handling eller undladelse eller forhold som ligger uden for Vuffelis kontrol, f.eks. krig, oprør, uroligheder, brand, indgreb fra staten, beslaglæggelse, valutarestriktioner, arbejdskonflikter af enhver art, herunder strejke og lockout, eller lignende.

                                  

Websitet ejes og drives af:

Vuffeli ApS

Sankt Peders Stræde 45, 3. sal.

1453 København K

CVR nr: 39250373

Telefon +45 52 22 95 96    

                                                                

Forbehold for ændringer:   

Vuffeli forbeholder sig ret til at ændre og opdatere de regler og betingelser, der er gældende for dette website.

 

Links:

Forbrugerstyrelsen www.forbruger.dk

Forbrugerrådet www.forbrugerraadet.dk

Forbrugerinformation www.forbruger.dk

Foreningen for dansk internethandel www.fdih.dk